Kurum İçi Koçluk
Kurum içi koçluk; objektif değerlendirmelerle tanımlanan çalışana, kurum entelektüel birikimini kazandırarak iş tatmini yaratmak ve verimliliği artırmak için kullanılan, hızlı sonuç veren bir öğrenme ve gelişme projesidir.
- Özellikle danışan yani bu hizmetten yararlanan açısından konuştuklarının üst yönetime yanlış, eksik ya da fazla aktarılması sonucu bir güvensizlik ve şüphecilik baş gösterebiliyor. Bu da sürecin kilitlenmesine sebep oluyor.
- Kurum içinde aynı zamanda çalışanın yöneticisi pozisyonundaysa rol çatışması yaşanabiliyor. Bu durumda koçluktan beklenen verim alınamıyor.
Kurum İçi Koçluk için Marmara ICI olarak yaptığımız çalışmalar ise;
- Yönetici ve Departman Analiz Çalışmaları,
- Kişilik ve Yetkinlik Tanıma Yöntem Çalışmaları,
- Kurum Değerlerini Yerleştirme Çalışmaları,
- Kurum İş Süreçlerinde Farkındalık Yaratan Kurum Kültürünü Güçlendirme Çalışması,
- Çalışan Performansını Aşırı Stres ve Rahatlıkta Kaybolmadan Yönetme Çalışması,
- Yaratıcılığı ve Yeni Becerileri Geliştirme Çalışması,
- Kendine ve Ekibine Kalıcı Başarı İçin Katkı Sağlamaya Bilme Çalışması.