Marka Konumlandırma Yönetim Danışmanlığı

 

Şirketler ürünlerinin rakiplerinden farklılaşmasını isterler ise ürünlerini geliştirerek bunu yapabilirler. Marka yönetimleri sayesinde işletmeler mal ve hizmetlerini farklılaştırabilmekte ve kendilerine sadık müşteriler oluşturabilmektedirler. Güçlü bir markanın değeri, aynı zamanda, üretici tarafından müşteriye verilmiş düzenli kalite ve performans sözüdür "Marka, mal ve hizmetlere değer katan bir farklılaşma unsurudur. Bu değer; markanın kullanılması ile elde edilen tecrübeler, yakın hissetme, güvenirlilik ve risk azaltma şeklindedir." Markayı oluşturan tüm güçlerde yeni stratejiler oluşturulması, kararların alınması, yeni hedeflerin belirlenmesi, Marka Kimliğinin ortaya çıkmasında bir adım oluşturmaktadır. Kurumlar iş başlangıç aşamasında marka planlama süreçlerini iyi planlayamadıkları için, yeni marka oluştururken birçok problemle de karşı karşıya kaldıklarını görmekteyiz. Piyasada birçok markaya baktığımızda temeli sağlam olmayan markalaşma planlamalarının üzerine yeni markalaşma süreci inşa ettiklerini, karmaşık süreç ile birlikte gereksiz birçok maliyete katlandıklarına rastlamaktayız. Bütün bunlara bakarak şu da bir gerçektir ki bir markaya sahip olmak karlılığın artması yönünde planlanmış en iyi yatırımdır. 

Marka yönetimimizde, marka oluşturulmasında isim oluşumundan, logo type tasarımına, kurumsal kimlik çalışmalarından, marka planlamaya ve yönetimine kadar tüm aşamalarda yanınızdayız. Farklı ve süreç odaklı, üstün araştırmacı ruhumuz ile markanızı farklılaşmaya hazırlayalım, uygulayıp, sonuçları birlikte değerlendirmeye alalım.

Marmara ICI şirketlerin markalarının gelecek ve bugün planlamasında, marka yönetimi konusunda, planlı süreç adımlarının oluşturulması, uygulanması, marka yönetim organizasyon planlamasını ortaya koyarak bir iş planı dahilinde çalışmalarını yapmaktadır.

Marmara ICI kurumların, kurumsal stratejileri bütünlüğü, kurum kültürü, mevcut markaları, rakip analizlerinin yapılması, pazardaki ürün değerlilik yansımalarının yapısı, müşterinin markaya bakış değerliliğiyle entegre olarak marka stratejik planlamasının yapılmasını, oluşturulmasını sağlar. Marka gelişim ve konumlandırılması stratejisini oluşturur. Marka gelişim sürecinde kurum içi ve dışı faktörlere yönelik marka yönetimi kapsamında organizasyonel bütünlükte markanın olması gereken performansa yönelik kritik marka değerlilik haritasını, göstergelerle belirler ve bu değerliliğin izlenebilirlik süreç adımlarını oluşturur, ölçümlenmesini, sistemin gelişimini sağlar. Kurumun yeni bir markaya sahip olma zaman planlamasına göre markanın faaliyete geçişi için organizasyonel bütünlük için bilgilendirmeler yapılır. Bu organizasyonel bütünlük içerisinde marka yaşam döngü planlaması süreci kapsamında ilgili değerlilikler yapısına göre eğitim planlamaları yapılır. Bu süreçler geliştirilerek daha farklı yapının nasıl oluşturulduğu, başka nelerin yapılması gerektiği üzerine çalışmalar yapılır.

Marka Konumlandırma Yönetim Danışmanlığı sürecinde Marmara ICI olarak yaptığımız çalışmalar ise;

  • Kurumsal Marka Stratejilerinin Oluşturulması,
  • Kurumsal Kültür ve Marka Kültürü Çalışmaları,
  • Şirket ve Marka Konumlandırma Çalışmaları.

Kullanıcı deneyimini geliştirmek ve ziyaretçi analizi için kullandığımız çerezler ve bunları nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik Tercihleri'ne tıklayınız.