Pazarlama ve Satış Yönetim Danışmanlığı

 

Şirketlerin ayakta kalması ve başarılı olması büyük ölçüde pazarlama başarısına bağlıdır. Günümüzde pazar yönlü politikalar geliştirmeyen ve pazar beklentileri doğrultusunda kendini yenilemeyen şirketler uzun ömürlü olmayacaktır.

Pazar yönlü olmak ne demektir? Müşteri memnuniyetinin gerçek anlamı nedir? Müşteri bağlılığı nasıl sağlanır? Rekabet ortamında hangi pazarlama stratejileri daha etkili olur? Satış organizasyonları nasıl kurulur ve yönetilir? Uzun vadeli büyüme hedefine dönük pazarlama planları nasıl yapılır? Satışlarınızı ve karlılığınızı nasıl arttırabilirsiniz? Gelin bu soruların cevaplarını birlikte bulalım.

Pazarlamada başarının iki temel koşulu vardır;

  • İçinde yer aldığınız pazarı ve pazar koşullarını doğru analiz etmek.
  • Kendi yeteneklerinizi keşfederek pazar koşullarına uygun stratejiler geliştirmek. 

Pazarlama ve Satış Yönetim Danışmanlığı sürecinde Marmara ICI olarak yaptığımız çalışmalar ise;

  • Pazarlama ve Satış Organizasyonunun Kurulması,
  • CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Kurulması,
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi Oluşumu,
  • Satış Kültür Yapısının Analizi ve Geliştirilmesi,
  • Satış ve Satış Ekiplerinin Performanslarının Yönetimi Çalışmaları,
  • Satış Süreçlerinin Oluşumu ve Geliştirilmesi,
  • Satış Yönetiminin Otomasyona Alınması ve Yönetilmesi, Çalışmaları,
  • Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma Çalışmaları.

Kullanıcı deneyimini geliştirmek ve ziyaretçi analizi için kullandığımız çerezler ve bunları nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Gizlilik Tercihleri'ne tıklayınız.